Friday, July 29, 2011

# 15 Losse foto's.

Ik heb al veel te lang niet meer gepost. Zo lang heeft het nog nooit geduurd, maar ik heb een excuus.. Ik was namelijk op vakantie! Ik heb mijn blog wel in de gaten gehouden met mijn Ipod, maar posten lukte niet. Dat vond ik heel jammer, omdat ik dacht dat het wel kon.. Niet dus. 

Maar goed, mijn vakantie we zijn 2 weken naar Oostenrijk en 1 weekje naar Frankrijk. Het was heerlijk de eerste week in Oostenrijk hadden we prachtig weer rond de 30 graden, maar de laatste twee weken werd het een stuk minder met veel regen en bewolking. Ondanks dat hebben we ons heerlijk vermaakt in het overdekte zwembad met een wildwaterbaan. Ik denk dat ik er wel meer dan 100x vanaf ben gegleden, haha. Een nadeel van zo'n wildwaterbaan is dat je helemaal onder de blauwe plekken komt te zitten. Veel foto's heb ik daar niet gemaakt, maar ik ben weer thuis en ik heb heel erg veel zin en heb al wat ideetjes dus ik hoop dat ik snel weer wat foto's te posten. 


Deze foto heb ik een tijdje geleden al gemaakt. Het is niet echt een foto die ik "normaal" maak, maar eens iets anders is ook wel eens leuk toch? De foto heb ik gemaakt met een roos uit de tuin we hadden een hele struik en mijn moeder vond het goed als ik daar eentje van plukte. Ik heb toen een grote ton gevuld met water en hem daar in laten drijven. Daarna heb ik er wat water overheen gespoten zodat er druppeltjes ontstonden en daar is die dan. 

3 lovely comments:

Jolijn said...

wow! cool!

Kristel said...

wauw, echt leuk gedaan! heel mooi :)
liefs,

Jeanine said...

Wauw wat een mooie foto!!
Mag ik vragen wat voor camera je hebt :) ?

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...