Saturday, March 5, 2011

Mijn blog in een nieuw jasje!

Het lukt me maar niet om een goede en vooral mooie layout te maken en mijn blog zo te 'ontwerpen' dat hij helemaal naar mijn zin is. Dus als je tips hebt? Wil ik die heel graag ontvangen, haha. Voor nu laat ik hem eventjes zo en ga later nog wel even puzzelen.

Hebben jullie ook zo'n zin in de lente? Ik wel, echt heel erg zelfs. Lekker zonder jas naar buiten en heerlijk genieten van alle bloemen die in bloei staan. Ik heb ook al heel veel foto ideeën, haha. Ik kan echt niet wachten om ze uit te proberen.
Ja, ik ben echt helemaal klaar met het koude, regenachtige weer. Weg met de dikke truien en hallo korte mouwen.
Deze foto maakte ik van de week, toen het zonnetje lekker scheen.
Liefs Jessica

3 lovely comments:

Charissa said...

Prachtige foto.

Layla said...

mooie foto's maak je... ik ga je volgen

Jessica said...

hihi het was echt heerlijk weer.
OMG supermooiefoto;s heb je!
ik wilde dat fototoestel ringetje ook bijna kopen, misschien dat ik hem nog ga bestellen hihi ♥

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Don't be afraid to leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...